Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Kupující je před prvním použitím zboží povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a těmito se důsledně řídit.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
Ustanovení uvedená v obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, pokud není u záručním listu nebo v reklamě na zboží stanovena delší záruční lhůta. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním a na výměnné napájecí zdroje (akumulátory).
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese sídla prodávajícího. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Reklamace zboží se řídí příslušným ustanovením obchodního zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.
Reklamaci prodávající vyřídí ve lhůtě do 30 kalendářních dnů od uplatnění reklamace kupujícím, pokud s kupujícím nedohodne jinou lhůtu. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o přijetí zboží k reklamaci a způsobu vyřízení reklamace.